Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης.

Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητα, η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την Εταιρεία, ο Πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον Πελάτη βαρύνουν την Εταιρεία, εφόσον επιλέγεται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων.

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απόδειξη Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα από την Εταιρεία, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την Εταιρεία άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του Πελάτη προς την Εταιρεία.

Για τα στρώματα ύπνου ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει εξέταση του προϊόντος για ελαττωματικά υλικά. Το στρώμα ύπνου θα πρέπει να αποσταλεί στην εταιρία με επιβάρυνση αρχικά του πελάτη. Εφόσον διαπιστωθεί από τον ποιοτικό έλεγχο της εταιρίας ότι υπάρχει κατασκευαστικό ελάττωμα το οποίο δεν προέρχεται από κακή ανθρώπινη χρήση το στρώμα ύπνου θα αντικατασταθεί και θα αποσταλεί με έξοδα της εταιρίας στον πελάτη και θα πραγματοποιηθεί και επιστροφή των χρημάτων για την αποστολή του στρώματος στην εταιρία τα οποία είχε επιβαρυνθεί ο πελάτης. Αν στο στρώμα ύπνου κατά τον ποιοτικό έλεγχο δε διαπιστωθεί κάποιο τεχνικό πρόβλημα ή διαπιστωθεί πρόβλημα το οποίο οφείλεται στη κακή χρήση του χρήστη τότε δε θα γίνει καμία ενέργεια αντικατάστασης ή διόρθωσης του προϊόντος και ο πελάτης θα επιβαρυνθεί εκ νέου τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος του.

Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας, η Εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται από τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη, χωρίς περαιτέρω ευθύνη της Εταιρείας. Η Εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τις διαδικασίες της Τράπεζας. Σε περίπτωση αντικαταβολής το ποσό της επιστροφής θα πιστωθεί σε τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει εγγράφως στην Εταιρεία ο Πελάτης.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον Πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του Πελάτη.

Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη.

Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε χωρίς να έχει ανοιχθεί η συσκευασία για λόγους υγιεινής, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Εταιρεία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή/και ηλεκτρονικά και η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  • Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή των προϊόντων.
  • Η επιστροφή των χρημάτων στον Πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην Εταιρεία το τίμημα από την Τράπεζα, η Εταιρεία θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον Πελάτη. Η Εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία περαιτέρω ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού.
  • Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την Εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η Εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να γίνει οποιαδήποτε χρήση του αγαθού. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή/και χρήσης των προϊόντων δεν είναι δυνατή η υπαναχώρηση σύμφωνα με τις παρούσες διατάξεις.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή, η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον Πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του Πελάτη.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:

Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ. στρώματα, μαξιλάρια κ.α.) και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.